Tack så jätte jätte mycket!

Vilken underbar dag jag har haft idag!
Vaknade tidigt av skönsjungande sång från familjen.
Fick en super snygg klocka som jag blev super glad över.
 
Ikväll har jag firat min födelsedag med min härliga familj och släkten. 
Massa massa fina paket och massa fina blommor.
 
Vi bjöd på lassange med sallad.
 
 
 Gjorde även en super god vinägrett.
 
 
Här kommer receptet:

4 msk olivolja
4 msk rödvinsvinäger
2 msk finhackad persilja
1 lite finhackad rödlök
Salt & peppar

Gör så här :
Rör ihop alla ingredienser och ställ kallt innan servering.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla och tack så jätte jätte mycket för alla fina gratulationer.

Love you all!

Carola

Kommentarer :

#1: Anonym

Tack för en trevlig kväll med jätte gott käk!

skriven
#2: Anette

Så trevligt sätt att vakna på. Dö snygg klocka. Kram Anette

skriven
#3: Anonym

Stort Grattis i efterskott:) kram Annelie

Svar: Tack snälla!
Carola Leihed

skriven

Kommentera inlägget här :