Morsdag!

 
 Idag var det dags att både fira och bli firad.
Började dagen med en god frukost med mannen. Ebba & Linus ville sova så det var ingen ide att väcka dom.
Dom vill inte gå upp kl 8 en söndag när man kan få sova hur länge som helst.
 
Sedan fick jag göra precis vad jag ville och då passade jag på att luka. Kanske inte det roligast som finns att göra när man får möjlighet att få göra precis vad man vill men det värsta är att jag tycker att det är rätt kul att luka.
 
Klockan 15 åkte jag och min syster och firade vår lilla mamma. Hon bjöd på en super god choklad paj.
Vi spelade på travet ihop och lyckades få 5 rätt men som inte gav någon utdelning.
Så ingen tur denna gången.
Men trevligt hade vi.
 
Sedan var det hem för att själv bli firad av mina underbara barn.
Fick ett jätte jätte fint halsband från Cosy Home.
 
 
 
Tack älskade Ebba & Linus för en mysig morsdag.
Tack även min älskade Mats för god middag.
Ni är BÄST!
 
Mamma
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :