Vilken dag!

Idag har det varit en helt underbar dag!
Först jobb och sedan hem och fira min födelsedag.
 
Vet inte vad man ska säga men jag känner mig faktiskt inte så gammal. Vist är det väl mysigt att fylla år när man blir uppvaktad på detta underbara vis.
 
Först kom mamma till jobbet med en bukett med 20 st helt underbara rosor. När jag kom hem så kom pappa med en fin röd ros, sedan kom Ebba, Linus & Mats med en stor bukett blommor och med massa fina paket.
Denna fina bukett fick jag av mannen och barnen.
 
Sedan fick jag ett kanon snyggt halsband från SODA,
 
 
En jätte snygg topp från SODA,
 
 
och en jätte snygg tunika i vinrött från Rock Style.
(tyvärr inget foto)
 
Sedan var vi och åt på vårat nya favoritställe 
LOTUS
Alltid lika gott och alltid supertrevlig personal.
Så vad kan man säga med en sådan här super lyckad dag.
Vill även passa på att tacka alla fina vänner som via SMS, mejl och meddelande via Facebook grattat mig på min födelsedag.
 
Ni är alla helt underbara!
 
Tack för att ni finns
 
 
Carola
 
 

Kommentera inlägget här :