Snabbvisit!

Idag är det exakt 1 vecka sedan jag opererades och jag tycker att det helt klart går åt rätt håll. Idag var jag även på återbesök uppe på lasarettet och då allt såg rätt bra ut. Det var lite svullet bara så jag fick tömma bröstet på massa vätska. 
Men det var skönt för nu är det inte så ömt längre. 
 
Efter så blev det lunch med min pappa och farbror på GoMidda. 
Sedan kände jag för att hitta på något så det blev en liten tripp till Ullared med pappa. Köpte inte mycket men fick med mig massa ljus, schampo och annat smått och gott.
Hittade även en tuff tvättkorg som jag blev väldigt glad över och som inte tar så mycket plats i tvättstugan.
Har inte varit där på hur länge som helst och nu är det nästan för stort.
Har nog aldrig handlat så lite och varit där så kort stund.
Men jag årkade inte gå där längre.
 
 
Nu är jag helt slut så jag kommer garanterat att somna tidigt ikväll.
 
Kram på er!
 
Carola
 
 

Kommentarer :

#1: Liwan

Hej goding, så skönt du känner dej bättre. Ja det måste kännas skönt att dom lättade på trycket- du känner dej säkert mer rörlig efter det oxå . Och så lite Ullared på d, herregud inte undra på att du e trött Carola :0))). Har du tid o lust med kaffe på stan på fredag?? Var rädd om dej o sov gott, kram❤❤❤

Svar: Ja vist va den snögg <3 Ja allt börjar verkligen bli bättre och jag börjar känna mig som en ny människa. Mer än gärna tar jag en fika med dig på staden. Vi kan väl höras närmare med tid och plats. Längtar redan! Kram älskade vän. Puss puss puss
Carola Leihed

skriven
#2: Liwan

Jädrans snygg tvättkorg döööö 😃😃

skriven

Kommentera inlägget här :