Delar med mig!

Idag fick jag en utmaning av min bloggvän Anette
Tack!
Här kommer min sommar.....
 

1. Hur ser min sommar ut?
Semester med en resa till Santorini i Grekland 1 vecka. Förhoppningsvis så blir det massa sol, träffa mycket härliga vänner, äta & dricka gott och framförallt mysa med min familj
 
2. Vad gjorde jag på midsommar?
Var hemma hos Anna & Mats där vi åt, drack och hade en lugn och mysig midsommar.
 
3. Min bästa sommarfrukost?
När man får sitta länge och äta med nybakade frallor massa gott pålägg och kokta ägg och som avslutas med lite  olika meloner.

4. Min bästa sommarlåt?
Allt med Thomas Ledin är sommar tycker jag. Men det finns så många bra låtar som gärna får spelas på sommaren.

5. Vad passar bäst på grillen?
Lax och grillad sparris med ett foliepaket med massa lök, paprika & zucchini.

6. Vad dricker jag helst i sommar?
Vatten, Pepsi Max & min jordgubbsdrink

7. Vad ska jag läsa i sommar?
Jag är inte så glad för att läsa böcker så det lär nog bli baktidningar och massa roliga bloggar.

8. Favoritplagg under sommaren?
Jag älskar jeans så det är ett måste.
Kläningar har jag inte så många men det finns och åker gärna på hemma.

9. Bästa parken?
Det finns en hel del fina parker men måste nog säga Norre Katts park i Halmstad

10. Bästa badstället?
Badar jag så blir det i havet. Finast är ju Tylösand men vi har så många fina badställen. Fågelvik är en mysigt ställe där man kan njuta hur många timmar som helst.

Detta ska bli min sommar där jag ska njuta av varje ledig sekund.
Nu ser jag fram mot att se hur Malin Tina & Claras sommar kommer att se ut.
 
 
 
Ha en skön sommar!
 
Carola

Kommentarer :

#1: Anette

Vilken härlig lista. Önskar dig en fortsatt fin dag. Kram Anette

Svar: Tack för utmaningen Anette =) Ha en skön sommar ni med Kram Carola
Carola Leihed

skriven

Kommentera inlägget här :