Vilken talang!

Jag blir verkligen avundsjuk på alla som är duktiga på att måla och skapa saker!
Tänk att bara kunna ta fram målarburkar och en pensel och sedan sätta sig och måla. Rogivande och mysigt att kunna sätta sig och slänga på lite färg och sedan bli något vackert.
Jennifer är en mångsidig idérik kreatör, fylld av energi och med spridda uttryck vid sina verk. Hon har en lång erfarenhet som aktiv konstnär med flera lyckade visningar och uppdrag, som tillsammans resulterat till hennes framgång.
 
 
 
 
Man kanske skulle ta och köpa sig ett målarkitt och testa på och se vad man har för talanger.
 
Carola

Kommentarer :

#1: Annelie plantin

Vilka häftiga action tavlor hon gör!
Hej bästa Carola! Det var ett tag sen!! O tack för ditt fina inlägg hos mig! Det smärtar att läsa det men värmer när man vet från vem<3 jag mår rätt bra ändå utåt sätt men det inre har jag svårt att prata om det smärtar för mkt o sabbar den fysiska läkningen på så sätt är jag långt ifrån bra än. Jag träffar dig gärna så hojta när du är redo så anpassar jag mig:)
Kraaam från Annelie

skriven

Kommentera inlägget här :