Sommaren när den är som bäst!

Idag har vi haft en dag på stranden jag och Mats!
Köpte oss en sallad som vi satt och smaskade i oss nere på stranden.
Härligt att se alla lyckliga människor som bara strålar och alla glada barn som ligger och plaskar nere i vattnet.
Det är precis så som sommaren ska vara.
 
Nu njuter vi vidare med min sommriga jordgubbsdrink.
 
Bör testas!
 
Ta en påse med lätt tinade jordgubbar och mixa väl. 
Ha sedan i is och krossa isen ihop med jordgubbarna. 
Ha sedan i sprit efter eget önskemål.
Häll upp i glas och häll i lite päroncider.
Läskande god en varm sommarkväll som denna.
 
Ha en go kväll!
 
Carola
 

Kommentarer :

#1: anette

Det låter riktigt gott. Det måste jag prova. Önskar jag fått med min man till stranden..... Kram Anette

skriven

Kommentera inlägget här :