Längtan efter.......

Efter en helt makalöst härlig helg så var man tillbaka till vardagen med jobb och de vanliga sysslorna. Men även denna veckan blir en kort vecka.
 
Solen fortsätter att skina och varmt och gott är det.
Jag är ledsen att behöva säga det men jag längtar faktiskt efter lite regn. Det får gärna komma på natten och sedan kan det fortsätta att vara varmt och skönt.
Då skulle det nog sluta klia i mina ögon och näsan hade garanterat slutat att rinna.
Det är helt sjukt vad allt är gult ute av all pollen.
 
Idag blev det Blomsterlandet efter jobbet och inköp av 2 nya hängsälg. Så efter middagen så är det ut och gräva ner dom.
 
 
Nu har även detta vackra träd börjat att blomma. Det är bara så synd att det inte blommar så länge.
 
 
Ha det underbart och njut av värmen.
 
Carola

Kommentarer :

#1: Anette

Usch ja jag förstår dig, att det måste vara super jobbigt med allergien om jag inte delar din önskan om regn (så ego är jag)..... Kram Anette

skriven

Kommentera inlägget här :