Nu ska här firas!

Idag kom äntligen brevet jag väntat på väldigt länge.
Det var provsvaret på min sista operation. 
Det fanns mer kvar i mitt bröst så det var tur att dom tog hela och det dom tog bort va bara posetivt.
Så nu behöver jag bara gå på de vanliga mammografi kontrollerna.
Nu är jag värden gladaste och ska därför fira detta med goda jordgubbar och att sommaren kommer med stormsteg.
 
 
Det känns som det skulle behöva komma lite åska så det lättar lite på trycket.
Har haft ont i huvudet nästan hela dagen.
 
Men jag ska inte klaga för jag är så himla glad och lycklig.
 
Älskar er alla!
 
Pussar & kramar till er alla
 
Carola
 

Kommentarer :

#1: Meekatt

Åh vad underbart!! <3 Fira och njut!

Kram Malin

Svar: Ja det känns helt underbart.Hoppas att allt är bra med er med.
Kram Carola
Carola Leihed

skriven
#2: Meekatt

Allt är bra med oss! Vi får ses på en fika snart!

Svar: Det hade varit trevligt att få ihop en träff snart. Vi måste ta tag i detta.
Carola Leihed

skriven
#3: Mia Hvit

Stort grattis till dig. Fantastiskt. Njut nu av livet. Ha det bäst. Kramar

Svar: Tack Mia! Jag njuter som aldrig förr =)
Carola Leihed

skriven
#4: sson

Å va glad jag blir nu. Härligt Carola puss o kram/ Camilla

Svar: Puss & Kram till dig med.
Carola Leihed

skriven

Kommentera inlägget här :