Långa tisdagen är snart över!

Idag har jag haft sällskap av mamma hela dagen. Det blev frukost, lunch och fika mamma bjöd på.
Sedan spelade vi lite kort 500 som det heter och gissa vem som vann? 
Igår var det semlor från Östras och idag från Paulssons och där måste jag säga att Paulssons var klart bäst.
 
 
 
Sedan kom Danne & Erik på besök och även pappa kom hit på en snabb visit.
Ebba fixade middagen som var super god.
 
Imorgon är det dags för återbesök och omplåstring. Jag hoppas verkligen att allt ser bra ut.
Men det känns kanon men ska inte sticka under stolen med att jag är lite öm fortfarande.
 
Vill även tacka för alla vackra blommor jag fortfarande får.
 
 
Jag blir varm i hela kroppen av ALLA fina blommor som jag fått.
 
Älskar er alla!
 
Kram Carola
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Maud

En vacker blomma ska vackra blommor ha !!!

Svar: Tack! Kram Carola
Carola Leihed

skriven
#2: Sara

Håller tummarna att allt går bra idag! ❤
Och det kommer det så klart göra!
Och så fina blommor du fått!
De e du värd!
Love you! Puss ❤❤❤

Svar: Allt gick bra idag Sara. Tack för dina fina ord vännen. Kramar tillbaka Love you to =)
Carola Leihed

skriven

Kommentera inlägget här :