Fin helg!

Igår lördag ver det en mysig dag med mina nära & kära.
Först var det dags för Linus att spela match på Sannarp mot HBK:s p00 och det blev en seger till våra killar med 7-3. Det var ett underbart väder att kolla på fotboll.
 
Sedan bar det av till stan med Mats, Ebba & Linus och då började vi med en god lunch på Harrys.
Mycket gott och för mig blev det kycklingvingar vilket var jätte länge sedan.
Sedan shopade barnen loss och för Ebba blev det en jätte snygg kofta från Soda
 
 
Linus fick ett par Converse
 
 
På kvällen kom Jonas, Sara, Nelly & Alva och hälsade på och jag fick ett jätte fint hjärta som jag satte i min kruka ute på trappen.
 
En lyckad lördag med andra ord.
 
Nu har Mats åkt till Olofström för att kolla på ett jobb och skulle även passa på att köra ett träningspass med en kompis som har ett gym där.
 
Idag är det bara att njuta av solen och att värmen börjat komma.
Ska inte göra ett endaste idag utan bara njuta av att alla andra håller på ute i sina trädgårdar.
Men lite avundsjuk blir jag faktiskt.
 
Carola
 
 
 

Kommentera inlägget här :